Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Sleeping Satellite

- Είσαι καλά ;
- Θες πραγματικά να μάθεις ;
- ...
- Είμαι καλά, ναι, είμαι καλά. Έμαθα να βλέπω, να ακούω και να νιώθω. Κατάφερα να ανατριχιάζω με όλο μου το είναι. Σταμάτησα να ανοίγω "παράθυρα" κρυφά και από τον ίδιο τον εαυτό μου και να σε ψαχουλεύω.
Έπαψαν να δημιουργούνται σενάρια της κατάλληλης στιγμής που κάποια "στιγμή" θα έρθει και γέμισαν όλα τα δευτερόλεπτα με ανούσιες στιγμές καθημερινότητας. Και έγινε και αυτή σημαντικότερη από τα σαββατοκύριακα που περιμένεις με ανυπομονησία να έρθουν.
Μεταμόρφωσα τις εποχές σε αίσθηση και έτσι είναι πάντα χειμώνας που μου αρέσει.
Έμαθα γιατί μου αρέσει να φωτογραφίζω. Για να αλλάζω το προφανές και να το γεμίζω με αίσθηση. Έμαθα πλέον τους ανθρώπους και έτσι αγάπησα τον σκύλο μας που μου τραγουδάει και βλέπω την χαρά στα μάτια του.





- ...
- Έτσι δεν ήταν πάντα οι κουβέντες μας ; Αρκούσε μια λέξη σου και ξεκλείδωνα. Σου μιλούσα για όνειρα και μου έλεγες για παιδιά που σταματάνε τον χρόνο στις θάλασσες και νότες που χορεύουν σε πλήκτρα πιάνου.
- ...
- Και ο βλάκας σε πίστεψα.
- ....

I did all my best to smile
til your singing eyes and fingers
drew me loving into your eyes.

Did i dream you dreamed about me..?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου